Campania boicot și implicațiile financiare din umbră

Esența: Campania boicot are un sprijin financiar destul de consistent împotriva unui “referendum inutil, care nu schimbă nimic”. Dar de unde vin banii? Cine are de câștigat?

Campania boicot

Multă lume nu vede miza reală a campaniei de boicotare a referendumului pentru familie. De ce? Simplu, campania boicot e o campanie de manipulare care direcționează atenția către orice altceva, numai către adevăratul motiv nu.

Care este adevăratul motiv? E un pic mai complicat. O să încerc să explic în etape, mergând pe firul logic al fenomenului.

Legea nr. 273/2004

Legea nr. 273/2004 privind regimul juridic al adopției, cu modificările și completările ulterioare, prevede:

Condiţii de fond şi condiţii vizând exprimarea consimţământului la adopţie

Art. 6

(1) Două persoane nu pot adopta împreună, nici simultan și nici succesiv, cu excepția cazului în care sunt soț și soție.

Sursa: Site-ul Ministerului Muncii

Așadar, legea privind regimul juridic al adopției nu permite adopția unui copil de către un cuplu decât dacă sunt soț și soție. Mai există și excepții de la această regulă, dar niciuna nu vorbește despre cuplurile gay.

Dacă…

Să presupunem că referendumul nu va trece. Constituția rămâne în forma actuală, iar textul despre căsătorie rămâne neschimbat.

Vine un Guvern, sau o nouă majoritate “progresistă”, care se gândește să modifice Codul Civil, astfel permițând și cuplurilor gay să se căsătorească. Și se vor căsători. Apoi se modifică și legea 273/2004, înlocuindu-se sintagma “soț și soție” cu “soți”. Și așa, cuplurile gay vor putea adopta copii, pentru că sunt soți.

Bun…

Această dorință a comunității LGBT pot s-o înțeleg. Dar niciun cuplu gay nu poate concepe copii pe cale naturală. Așa că vor fi nevoiți să apeleze la alte metode, fie adopție, mamă surogat, etc.

Dar cu ce nu pot fi de acord este cu dorința de a crește profiturile de pe urma adopțiilor. Cine ar profita? Un lung șir de entități și persoane, totul învârtindu-se în zona “farma”.

N-am stat să caut prea mult și am luat ca exemplu primul site care a apărut pe google, fertilia.ro.

Ce-am găsit?

Niște prețuri mari pentru “reproducere umană asistată”.

Dacă aplicăm și niște minime cunoștințe de economie, putem deduce că, odată cu creșterea cererii, aceste tarife pot exploda. De ce? Pentru că e destul de greu să se intre pe această piață, costurile fiind foarte mari. Și așa, cei care sunt deja în piață, vor profita și vor mări tarifele. Așa funcționează capitalismul, nu-i judec pentru asta.

Dar…

Cum am mai spus, nu pot fi de acord cu crearea forțată a acestei cereri, folosindu-se de dorința unor oameni de a avea copii.

Nu îi acuz pe toți care au afaceri în domeniu că sunt implicați în campania boicot. Vreau să fiu clar. Am folosit site-ul fertilia.ro strict ca exemplu, pentru a arăta pe unde se învârt tarifele, nu pentru a acuza pe cineva de acolo de nimic.

În schimb, există oameni care văd din asta doar o afacere profitabilă, iar referendumul pentru familie reprezintă o piedică mare pentru creșterea profiturilor personale. Acești oameni mă dezgustă grav, pentru că, din punctul meu de vedere, astfel de oameni văd copiii ca pe un produs care are o etichetă de preț. Nu ca pe un suflet inocent.

De unde știu că există astfel de oameni? Ia gândiți-vă un pic la costul propagandei de boicot. Cine dă banul? Cine are de câștigat? Oare nu aceleași personaje? Direct, sau indirect.

Și am elaborat doar un singur aspect financiar, poate și cel mai profitabil, acela referitor la adopții.

Dar câte alte aspecte nu mai sunt, de la simpla introducere a unor noi materii în școli, la campanii pentru drepturile minorităților, etc.

Și totul se rezumă la bani. Nu la oameni. Asta-i marea ipocrizie…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *